Assassin.com.pl Clan Bad Company 2 - PL FORUM assassin.com.pl

Assassin.com.pl - my gramy zespołowo, pamiętaj o tym!


#1 2010-10-29 11:52:16

 VIBOY PL

Założyciel

4796427
Call me!
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2010-08-23
Posty: 224
Punktów :   

Battlefield Bad Company 2 - PC Client Patch R9 (589035)

Nareszcie wyszedł nowy pach,

Battlefield: Bad Company 2 Patch for PC to be Released Tomorrow!

Hi Battlefield fans! We are happy to announce the release of the new PC patch version R9 for Battlefield: Bad Company 2 on October 29th.
Witam fanów Battlefield! Jesteśmy szczęśliwi mogąc ogłosić wydanie nowego patcha do wersji PC R9 Battlefield: Bad Company 2 na 29 października.

We examined the different issues submitted by the community in the thread called "My biggest issues" on the forum. Additionally we have collected feedback for some time now and incorporated a lot of community wishes, so we are really excited to release this.
Badano różne kwestie, przedłożone przez wspólnotowe w wątku "Moje największe problemy" na forum. Dodatkowo zebraliśmy opinie od jakiegoś czasu i włączyć wiele życzeń społeczności, więc jesteśmy bardzo podekscytowani, aby uwolnić ten.

Please note: All game servers will need to be taken down for updates. The maintenance period starts on Friday, October 29th at 06:00 AM GMT. Most of the servers should be back up by 10:00 AM GMT. The patch is roughly 900 MB in size.
Uwaga: Wszystkie serwery gier będą musiały zostać podjęte w dół w poszukiwaniu aktualizacji. Okres utrzymywania rezerwy zaczyna się w piątek, 29 października na 06:00 GMT. Większość serwery powinny być z powrotem przez 10:00 GMT. Patch jest około 900 MB.

How to get the game client updated
Jak klient może przeprowadzić aktualizację gry

* If you are using Steam: the Steam client will automatically begin updating your game client once Oct 29th, 6:00 AM (GMT) has passed by.
* If you are not using Steam: then the game’s online updater will find the version online at the same hour and ask you to patch.
* If you are not using Steam: You can get a manual patch from several places...
* Jeśli używasz Steam: Klient Steam automatycznie rozpocząć aktualizację klienta gry po 29 października, 06:00 (GMT) przeszedł przez.
* Jeśli nie używasz Steam: to gry online updater znajdziesz w wersji online o tej samej godzinie i prosić o poprawki.
* Jeśli nie używasz Steam: Możesz pobrać patch firmy z kilku miejsc ...


    - The main EA CDN: http://static.cdn.ea.com/dice/u/f/bfbc2 … Patch.exe.
    - Here's a mirror in Australia: http://www.ausgamers.com/files/details/html/55504
    - And here's a mirror in Croatia: http://www.diabolic-servers.com/bc2/ (requires you to create an account first)
    - And a mirror via Fileplay.net: http://www.fileplay.net/file/10821/batt … t-r9-patch

    - Głównym EA CDN: http://static.cdn.ea.com/dice/u/f/bfbc2 … Patch.exe.
    - Oto lustro w Australii: http://www.ausgamers.com/files/details/html/55504
    - A tu lustro w Chorwacji: http://www.diabolic-servers.com/bc2/ (wymaga utworzenia konta jest pierwszy)
    - A lustro przez Fileplay.net: http://www.fileplay.net/file/10821/batt … t-r9-patch

Here is the complete fix-list for the patch
1- All Weapons Bronze Insignia requiring an unobtainable bronze star for the tracer dart – requirement removed.
2- Improved Hit registration made through several fixes and some of the hitboxes themselves have been changed. This will increase the accuracy of guns.
3- Blue box chat window removed
4- The 2 second immunity when spawning/being revived will now be immediately removed either by firing, zooming, or any movement (move, crouch, jump). A Spawning Player can still orient passively in the Game World..
5- 3D vision fixed.
6- Fixed slug shotgun zoom crosshair on PC so they better represent the long range accuracy. Crosshairs now close more on PC, similar to consoles.
7- Reduced slug shotgun hip accuracy to require zooming for consistent long range accuracy. Hip accuracy is now on par with the semi automatic weapons.
8- Fixed a bug on PC where the G3 would do less damage than intended.
9- Fixed VADS turning sensitivity on PC so it performs like the ZU23.
10- Reduced VADS push back and damage to balance it with the ZU23.
11- Fixed a bug where vehicle countermeasures would fail to remove tracer darts at high speed.
12- Reduced the reload time for vehicle countermeasures.
13- Slightly increased the AT4's damage vs armor to emphasize its anti vehicle role while keeping it balanced vs armor.
14- Increased the AT4’s top speed and acceleration so users spend less time exposed when firing.
15- Increased the AT4's splash damage so it competes with other AT weapons vs infantry. The AT4 still has the least splash damage of all AT weapons.
16- Reduced the splash damage of the Carl Gustav to bring it in line with other explosive weapons. The Carl Gustav still has the most splash damage of all AT weapons.
17- Increased the 1 shot kill range of the M95 body shot to counter its lower rate of fire.
18- Fixed a bug with the SVU that gave it better close range damage than other semi auto weapons.
19- Reduced all weapon damage to the MCOM by 50%.
20- Fixed an C4 vs MCOM exploit on Atacama Desert.
21- Fixed a bug with FOV when aiming the M1911.
22- Lowered the close range damage of the AN94 to highlight its long range role.
23- Increased the accuracy of the F2000 on the move to highlight its role as a mobile AR.
24- Increased the close range damage of the shotguns to give them a greater advantage vs slugs.
25- Slightly lowered the damage of the M60 to balance its accuracy advantage vs other LMG's.
26- Slightly lowered the damage of the MG3 at close range to balance it with other high rate of fire weapons.
27- Slightly increased the damage of the UH60.

Oto pełna lista fix-patch

1- Wszystkie bronie Brąz Insignia wymagających niedostępny star brązowe dart tracer - wymóg usunięte.
2- Poprawa Hit rejestracji dokonanych przez kilka poprawek, a niektóre z hitboxes same zostały zmienione. Pozwoli to na zwiększenie dokładności broni.
3- Niebieskawe tło oknie rozmowy usunięte
4- 2 sekundy nieśmiertelności po respawnie bądź podniesieniu  zostaną natychmiast usunięte albo przez wypalanie, powiększanie lub ruchu (ruch, kucanie, skok). Jednocześnie jednak gracz wciąż będzie mógł szybko zorientować się w świecie gry po odrodzeniu.
5-Poprawiono widok w 3D.
6- Poprawiono shotgun slug zoom celownik na PC więc lepiej reprezentować długo dokładność zakresu. Krzyżyk teraz blisko więcej na PC, podobne do konsoli. ->moje tłumaczenie->wreszcie pedały z neostradą nie będą mnie zdejmować z połowy mapy ^^
7- Redukcja shotgun slug dokładność hip wymaga powiększenia dla zgodny długo dokładność zakresu. Hip dokładność jest na równi z pół broni automatycznej.
8- Naprawiono błąd, gdzie na PC G3 zrobi mniej szkód niż zamierzano.
9- Poprawiono VADS zwrotnym wrażliwość na PC więc zachowuje się jak ZU23.
10- Redukcja VADS odepchnąć i uszkodzenia wyrównany z ZU23.
11- Naprawiono błąd, gdzie środki zaradcze pojazd będzie nie do usunięcia znacznika rzutki z dużą prędkością.
12- Zmniejszono czas przeładowania dla przeciwdziałania pojazdu.
13- Nieznacznie wzrosła AT4 zbroi vs uszkodzenia podkreślić jego rolę anty pojazdu przy jednoczesnym zachowaniu jej zrównoważony pancerz vs.
14- Zwiększono AT4 zapewnia maksymalną prędkość i przyspieszenie, dzięki czemu użytkownicy spędzają mniej czasu narażone podczas wypalania.
15- Zwiększono obrażenia AT4 jest tak konkuruje z innymi AT broni piechoty vs. AT4 nadal ma najmniej obrażenia wszystkich broni AT.
16- Zmniejszono obrażenia od Carl Gustav by było zgodne z innymi broń wybuchowa. Carl Gustav wciąż najbardziej obrażenia wszystkich broni AT.
17- Zwiększono 1 shot kill zakres ciała M95 strzał do zwalczania jego niższej stawki ognia.
18- Naprawiono błąd z bezprawie, która dała mu lepiej zamknąć szkody większy zasięg niż inne naczepy broni auto.
19- Zmniejszono obrażenia broni wszystkich do MCom o 50%.
20- Poprawiono C4 vs MCom wykorzystania na pustyni Atacama.
21- Naprawiono błąd z pola widzenia, jeżeli celem M1911.
22- Obniżenie blisko szkody zakres AN94, aby podkreślić swoje długi rolę zakresie.
23- Zwiększenie dokładności F2000 w ruchu podkreślenie jego roli jako mobilność AR.
24- Zwiększono uszkodzenia blisko zakresie strzelby dać im większe korzyści niż wady.
25- Nieznacznie obniżono uszkodzenia M60 aby uzyskać równowagę w stosunku wobec innych RKMów.
26- Nieznacznie obniżono uszkodzenia MG3 w zakresie zbliżonym do równowagi z innymi wysokiej stopy broniami palnymi.
27- Lekko zwiększono uszkodzenia UH60.


źródło: http://blogs.battlefield.ea.com/battlef … patch.aspx

Tłumaczenie google: może Kuba z edytuje i je trochę poprawi



VADS testowałem na Atakamie i teraz dużo trzeba napierdalać z tego aby śmigłowiec rozwalić i tak już "nie popychają" naboje śmigłowca, czułość poprawili jak dla mnie to jest git


-----
http://g.bfbcs.com/18912/pc_VIBOY%20PL.png http://g.bfbcs.com/60797/pc_VIBOY%20PL.png http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/VIBOY-PL.png

Offline

 

#2 2010-10-29 12:45:05

 Kuba_Baskerville

Elder

Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2010-09-03
Posty: 307
Punktów :   

Re: Battlefield Bad Company 2 - PC Client Patch R9 (589035)

Padłem jak to przeczytałem Ślimaki vs korzyści
albo F2000 będzie lepszym telefonem komórkowym
a tak naprawdę to EA podrzuca nam rozwiązanie problemów z haxami, w mojej opinii zarabiają na grze zbyt wiele pieniędzy żeby dać się tak robić w chuja z tymi cheatami.

edit: wziąłem się za to


http://bfbc2.statsverse.com/sig/clean2/pc/Kuba_Baskerville.png
http://img833.imageshack.us/img833/8375/murus2.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Offline

 

#3 2010-10-29 13:27:59

 MUREK

Zbanowany

Skąd: Mars
Zarejestrowany: 2010-08-29
Posty: 106
Punktów :   -1 

Re: Battlefield Bad Company 2 - PC Client Patch R9 (589035)

Czyli jakiś tydzien bedzie mniej haksów,bo zazwyczaj jak wychodzi nowy pach to niedziałają publiczne haki ale te płatne działają

Offline

 

#4 2010-10-29 14:32:25

 Kuba_Baskerville

Elder

Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2010-09-03
Posty: 307
Punktów :   

Re: Battlefield Bad Company 2 - PC Client Patch R9 (589035)

No i pogrubili GOLa trochę. Ogólnie jestem już po grze i mogę powiedzieć:
-Blackhawk ma teraz potężne pierdolnięcie
-GOL jest grubszy (irytuje trochę)
-M95 wcale nie jest mocniejsze, a nawet jeśli to minimalnie
-ta nieśmiertelność po spawnie była wcześniej
-RPG są mega szybkie
-CG jest słaby
-MCOM jest mega obudowany, 3 C4 nie zrobiło mu nic


http://bfbc2.statsverse.com/sig/clean2/pc/Kuba_Baskerville.png
http://img833.imageshack.us/img833/8375/murus2.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Offline

 

#5 2010-10-29 14:34:43

 MUREK

Zbanowany

Skąd: Mars
Zarejestrowany: 2010-08-29
Posty: 106
Punktów :   -1 

Re: Battlefield Bad Company 2 - PC Client Patch R9 (589035)

Czyli wniskuje ze Tomaszewski sobie nie pobłyszczy z Gustawem hehehheh

Offline

 

#6 2010-10-29 14:40:30

 DetuneWave

Założyciel

6934441
Zarejestrowany: 2010-08-23
Posty: 233
Punktów :   

Re: Battlefield Bad Company 2 - PC Client Patch R9 (589035)

Teraz będzie robił 14k fragów z RPG :E


-----
http://g.bfbcs.com/18912/pc_DetuneWave.png

Offline

 

#7 2010-10-29 14:40:44

 Kuba_Baskerville

Elder

Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2010-09-03
Posty: 307
Punktów :   

Re: Battlefield Bad Company 2 - PC Client Patch R9 (589035)

MUREK napisał:

Czyli wniskuje ze Tomaszewski sobie nie pobłyszczy z Gustawem hehehheh

Nie pobłyszczy, bo Gustav jest słabszy i wolniejszy, a MCOM mocniejszy.
Teraz czeka nas nawała noobków z RPG i AT4.


http://bfbc2.statsverse.com/sig/clean2/pc/Kuba_Baskerville.png
http://img833.imageshack.us/img833/8375/murus2.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Offline

 

#8 2010-10-29 14:45:48

 VIBOY PL

Założyciel

4796427
Call me!
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2010-08-23
Posty: 224
Punktów :   

Re: Battlefield Bad Company 2 - PC Client Patch R9 (589035)

CG może i mniej zabiera ale za to szybciej lata (moje i kurvika zdanie)


-----
http://g.bfbcs.com/18912/pc_VIBOY%20PL.png http://g.bfbcs.com/60797/pc_VIBOY%20PL.png http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/VIBOY-PL.png

Offline

 

#9 2010-10-29 15:25:28

 MUREK

Zbanowany

Skąd: Mars
Zarejestrowany: 2010-08-29
Posty: 106
Punktów :   -1 

Re: Battlefield Bad Company 2 - PC Client Patch R9 (589035)

Wszystko fajnie ale nikt nie napisał czy zrobili coś z lagami????   

Offline

 

#10 2010-10-29 15:34:37

 Kuba_Baskerville

Elder

Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2010-09-03
Posty: 307
Punktów :   

Re: Battlefield Bad Company 2 - PC Client Patch R9 (589035)

MUREK napisał:

Wszystko fajnie ale nikt nie napisał czy zrobili coś z lagami????   

To chyba indywidualna sprawa poszczególnego serwera.
Ja grałem na serwerach z maksymalną ilościa slotów #24 i szło całkiem nieźle, ale...będąc szczerym, z tym nigdy nie było problemów, jeśli tylko umiejętnie wyszukało się serwery.

Co do tego głupiego szwedzkiego króla Karola Gustawa...nie wiem, strzeliłem może 2 razy i nic nie wpadło (jest ewidentnie słabszy), a siląc się na prawdę nie mam porównania, bo nie byłem nigdy wielkim entuzjastą broni przeciwpancernej na ramieniu (co chyba każdy zdążył odnotować ).


http://bfbc2.statsverse.com/sig/clean2/pc/Kuba_Baskerville.png
http://img833.imageshack.us/img833/8375/murus2.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Offline

 

#11 2010-10-29 16:22:45

 VIBOY PL

Założyciel

4796427
Call me!
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2010-08-23
Posty: 224
Punktów :   

Re: Battlefield Bad Company 2 - PC Client Patch R9 (589035)

Najlepiej będzie jak nasz specu od M2CG się wypowie, wiec tom, jak się teraz tuba sprawuje?


-----
http://g.bfbcs.com/18912/pc_VIBOY%20PL.png http://g.bfbcs.com/60797/pc_VIBOY%20PL.png http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/VIBOY-PL.png

Offline

 

#12 2010-10-29 17:52:35

 MrFcK

Tofik

Zarejestrowany: 2010-09-25
Posty: 161
Punktów :   

Re: Battlefield Bad Company 2 - PC Client Patch R9 (589035)

Update nowe wyjść - tofik cieszyć się tofik teraz aktualizować gra i tofik ogólnie szczęśliwy jest

Offline

 

#13 2010-10-29 18:20:05

 DetuneWave

Założyciel

6934441
Zarejestrowany: 2010-08-23
Posty: 233
Punktów :   

Re: Battlefield Bad Company 2 - PC Client Patch R9 (589035)

I mowi o sobie jak malpa albo tarzan w 3 osobie


-----
http://g.bfbcs.com/18912/pc_DetuneWave.png

Offline

 

#14 2010-11-02 00:24:37

 VIBOY PL

Założyciel

4796427
Call me!
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2010-08-23
Posty: 224
Punktów :   

Re: Battlefield Bad Company 2 - PC Client Patch R9 (589035)

* Poprawiono wymagania do zdobycia Insygni za zdobycie brązowej gwiazdki na każdej z broni - niemożliwa do zdobycia brązowa gwiazdka z Tracera nie jest już potrzebna
    * Naprawiono hitboxy i rejestrację trafień przez grę poprzez zastosowanie kilkunastu różnych poprawek
    * Usunięto błękitne, przezroczyste okienko czatu które czasami było widoczne wtedy, kiedy nie trzeba
    * Usunięto 2-sekundową tarczę po reanimacji (więcej informacji tutaj)
    * Naprawiono kompatybilność z Nvidia 3D Vision
    * Naprawiono celownik strzelb podczas przybliżania, tak aby ułatwiał celowanie na dalszy dystans
    * Zmniejszono celność u strzelb, kiedy gracz kuca i strzela bez przybliżenia
    * Naprawiono błąd, który powodował, że G3 zadawał mniejsze obrażenia niż planowano
    * Zrównano czułość sterowania bronią przeciwlotniczą VADS do broni p-lot. ZU23
    * Zmniejszono siłę ognia i odrzut broni p-lot. VADS, aby zbalansować ją wobec broni p-lot. ZU23
    * Naprawiono błąd, który powodował, że zasłona dymna / flary nie zawsze unieszkodliwiały strzałkę naprowadzającą
    * Zmniejszono czas przeładowania perków pojazdów
    * Lekko zwiększono obrażenia broni p-panc. AT4 wobec pojazdów opancerzonych
    * Zwiększono prędkość i przyśpieszenie rakiet wystrzeliwanych przez AT4, aby gracze byli krócej narażeni na ogień przeciwnika podczas namierzania celu
    * Zwiększono uszkodzenia splash broni AT4, aby przypominały one rozrzut pozostałych broni p-panc. Jednak AT4 dalej będzie miało najmniejszy splash z wszystkich broni AT
    * Zmniejszono uszkodzenia splash broni Carl Gustav, jednak CG dalej będzie miał największy rozrzut spośród wszystkich broni AT
    * Zwiększono dystans, z jakiego M95 zabija jednym strzałem w dowolne miejsce
    * Naprawiono błąd związany z bronią SVU, który dawał jej większe obrażenia na krótkie dystanse niż inne bronie pół-automatyczne
    * Zmniejszono uszkodzenia wszystkich broni wobec MCOMów o 50%
    * Naprawiono exploit związany z C4 na mapie Atacama Desert
    * Naprawiono błąd związany z polem widzenia podczas celowania z pistoletu M1911
    * Zmniejszono obrażenia AN94 na krótkie dystanse, aby podkreślić jego zastosowanie na długich dystansach
    * Zwiększono celność F2000 podczas poruszania się
    * Zwiększono obrażenia strzelb na krótki dystans
    * Lekko obniżono siłę ognia M60
    * Lekko obniżono siłę ognia MG3 na krótki dystans
    * Nieznacznie zwiększono obrażenia minigunów zamontowanych w UH60 (Blackhawk)

źródło: http://www.battlefield.pl/news-3083-Pre … juz_jutro!                    Autor: Dominiko


-----
http://g.bfbcs.com/18912/pc_VIBOY%20PL.png http://g.bfbcs.com/60797/pc_VIBOY%20PL.png http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/VIBOY-PL.png

Offline

 

#15 2010-11-02 07:34:46

 MrFcK

Tofik

Zarejestrowany: 2010-09-25
Posty: 161
Punktów :   

Re: Battlefield Bad Company 2 - PC Client Patch R9 (589035)

a więc teraz łatwiej jest się bronić niż atakować paranoja

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl